مقابله برندهای آرایشی با کووید 19

با پندمیک شدن ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری از برندهای زیبایی و مد، میزان زیادی از سود خود را به درمان این ویروس اختصاص داده‌اند و با تغییر در روند کاری خود برای کمک به جلوگیری از شیوع این ویروس کمک زیادی کرده‌اند. غول‌های مد و زیبایی همچون LVMH و لورآل هم جزء برندهایی هستند که در راستای کمبودهای مشاهده شده به تولید ضدعفونی‌کننده‌های دست و جبران ذخایر دارویی و تجهیزات پزشکی در سراسر دنیا پرداخته است.
بدون شک این معضل افراد زیادی را به دردسر انداخته، بنابراین دانستن اینکه کمپانی‌های بزرگ برای کمک پا جلو گذاشته‌اند، خیال بسیاری را راحت می‌کند. کمپانی‌ها نقش مهمی را در طول این دوران ایفا می‌کنند، حتی زمانی که فروشگاه‌ها بسته هستند، نام‌های بزرگ مد و زیبایی تلاش می‌کنند تا کمی از آسیب‌های این شیوع بکاهند. در قسمت پایین لیستی از نام برندهایی ذکر شده که برای کمک به مقابله با کرونا کار خود را آغاز کرده‌اند، چه با پرداخت پول چه با تغییر کاربری دفاتر کاری به مراکز درمانی.

برند آرایشی مک

mac-brand

طبق گزارشات WWD برند مک(mac) از طریق پروژه ویوا گلام 10 میلیون دلار برای کمک به تلاش‌های جهانی برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص داده است. این مقدار بین 250 مؤسسه بین المللی تقسیم شده است.

برند مایکل کورس

Michael-Kors-Logo

برند مایکل کورس در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که حدود 2 میلیون دلار برای تلاش جهت مقابله با کووید 19 در نیویورک اختصاص داده و این مبلغ را به یکی از بیمارستان‌های این شهر اعطا کرده است.

برند شنل

chanel.

بر اساس گزارشات رویترز، برند فرانسوی شنل اقدام به تولید ماسک صورت و تجهیزات پزشکی کرد و فعالیت‌های معمول آن نیز به تأمین کمبود دخایر اختصاص داده شده است.

برند باربری

burberry

برند باربری علاوه بر تأمین 100000 ماسک جراحی برای کارکنان کادر پزشکی، سایر لباس‌های مخصوص کارکنان خود را تبدیل به لباس‌ها و ماسک‌های مناسب برای بیماران کرونایی کرد. بر اساس گزارشات Dazed این برند برای طرح‌های تحقیقاتی تولید واکسن سرمایه‌گذاری‌ کرده است.

برند پولو رالف لورن

ralph

طبق گزارشات WWD رالف لورن حدود ده میلیون دلار برای مقابله با کووید 19 اختصاص داده است. این سرمایه بین کارکنان داخلی WHO یا همان سازمان بهداشت جهانی تقسیم شده است. همچنین مقداری از این پول برای پروژه CFDA’S A Common Thread صرف می‌شود.

برند گوچی

gucci

در 26 مارس این برند اعلام کرد که حدود دو میلیون یورو برای مقابله با کرونا کمک کرده است. به گفته این برند « برند گوچی برای مقابله با پندمی کووید 19 به دو روش مختلف در کنار جامعه جهانی ایستاده است؛ 1- کمک به کمپین‌های سرمایه گذاری‌های مردمی که در ایتالیا قرار دارند. 2- کمک‌های جهانی برای حمایت از سازمان جهانی بهداشت در همکاری با یک کمپین در فیسبوک.»

برند آرایشی لورآل

LOreal

برند لورال پاریس با امکاناتی که داشت شروع به تولید ضدعفونی کننده دست و ژل هیدروالکل کرد تا به تأمین کمبودها بپردازد. در سی‌ام مارس WWD اعلام کرد که لورآل برای کمک به جلوگیری از شیوع این بیماری برنامه‌هایی دارد که هم به نفع کارکنان و هم مدیران فرانسوی است.

برند استی لادر

esteelauder

طبق گزارشات WWD برند استی لودر امکانات خود را در نیویورک برای تولید ضدعفونی‌کننده‌های دستی به کار گرفته‌است. «کمپانی‌ استی لودر مفتخر است که برای کمک به درمان کووید 19 با بازگشایی Melville شروع به تولید ضدعفونی‌کننده‌های دست و همینطور مواد دارویی کرده است.» همچنین برند ارایشی استی لودر حدود دو میلیون به مؤسسه دکتران بدون مرز اعطا کرده است.

برند بادی شاپ

bodyshop

برند بادی شاپ پکیج‌های مراقبتی را به بیمارستان‌های محلی و کارکنان آن در انگلستان اهدا کرد. در خاک آمریکا نیز این برند حدود 30000 واحد، محصول بهداشتی به اردوگاه‌ها و شهروندان بازنشسته اهدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *