پنج پالت سایه پرفروش در ایران

کاش هربار که قصد خرید محصولی را داریم، لازم نبود که زمان زیادی را صرف گشتن به دنبال محصول مناسب کنیم. پیدا کردن پالت سایه چشم مناسب کار بسیار دشواری است چرا که همانطور که احتمالا می‌دانید هر برند آرایشی حداقل سه یا چهار پالت سایه عرضه می‌کند. بعلاوه اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به آرایش دارید، حتما می‌دانید که خرید یک پالت سایه مناسب، یک سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید؛ چرا که اگر پالتی که در اختیار دارید همه رنگ‌های مورد علاقه شما را در خود داشته باشد، شما را از پالت‌های دیگر بی‌نیاز خواهد کرد. اما اگر فقط یک یا دو رنگ از آن پالت را دوست داشته باشید، به نظر می‌رسد که پولی که بابت آن پرداخته‌اید، به هدر رفته است. حالا اگر چند پالت داشته باشید و هنگام آرایش ندانید از کدام استفاده کنید، قطعا هنگام استفاده کاملا گیج خواهید شد. بنابراین قصد داریم در این مقاله شما را با تعدادی از پرفروش‌ترین پالت‌های سایه در ایران معرفی کنیم. مطمئنم با نگاهی به این پالت‌ها تا حدود زیادی از سردرگمی بیرون خواهید آمد و محصول مورد نظر خود را خریداری خواهید کرد.

پالت سایه هدی بیوتی نود

The-New-Nude-Eyeshadow-Palette-HUDA-BEAUTY-min

رنگ‌های این پالت واقعا بی‌نظیر و جذابند. گنجینه‌ای از رنگ‌‌های بنفش، بژ خنثی، مسی، طلایی و رنگ‌های براق صورتی، که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که هر نوع آرایش و هر رنگی که خواستید را روی چشمان خود امتحان نمایید. 18 رنگ سایه که ده رنگ از آن مات و با میزان رنگدانه‌های بسیار زیاد هستند و با آلوئه ورا و روغن نارگیل فرموله شده‌اند و در نهایت جلوه و پوششی کرمی روی پوست ایجاد می‌کنند. دو رنگ دیگر آن کاملا اکلیلی هستند و میزان رنگدانه‌های این سایه‌ها نیز بسیار زیاد هستند. در این پالت چند رنگ براق و دورنگ نیز مشاهده می‌شوند. هر یک از رنگ‌های پالت سایه هدی بیوتی نود به تنهایی بسیار جذاب و زیبا هستند و البته قابلیت این را دارند که به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و رنگ‌های دلخواه شما را نیز به وجود آورند. نکته مهم اینجاست که علاوه بر تمام ویژگی‌های ذکر شده، ماندگاری و دوام سایه‌ها در پالت سایه هدی بیوتی مدل نیو نود نیز بسیار بالاست.

پالت سایه هدی بیوتی مرکوری رتروگرید

00-promo-huda-mercury--min

پالت سایه هدی بیوتی مرکوری رتروگرید حاوی 18 رنگ سایه با بافت و ترکیبات بسیار متنوع است که هم شامل رنگ‌های سرد و هم رنگ‌های گرم است، به صورتی که به شما این امکان را می‌دهد که بی‌نهایت آرایش متنوع و متفاوت را تجربه کنید. آنچه که باید درباره پالت سایه هدی بیوتی اصل بدانید این است که این پالت سایه چشم با ترکیب‌های مسی، صورتی، طلایی خاکستری و رنگ‌های جذاب آبی و بنفش، تقریبا هر رنگی که مد نظر شما باشد را در خود دارد. 9 رنگ از این سایه‌ها کرمی و مات هستند، شش رنگ دیگر براق و کرمی، یک رنگ اکلیلی پودری با ذره‌های نقره‌ای رنگ، و دو رنگ براق و چندرنگ نیز در این پالت دیده می‌شود. همه سایه‌های پالت سایه 18 رنگ هدی بیوتی رنگدانه‌های بسیار زیادی داشته و نکته جالب این است که حتی سایه‌های اکلیلی این پالت هم به راحتی از روی پوست نمی‌ریزند. به طور کلی ماندگاری، زیبایی و تنوع رنگی سایه‌های این پالت باعث شده که به یکی از پرفروش‌ترین پالت‌های ایران تبدیل شود.

پالت سایه اوربان دیکی نیکد هیت

Urban-Decay-Naked-Heat-eyeshadow-palette-min

اگر شما هم از علاقمندان به پالت‌های سایه نیکد هستید، خوشحال باشید چرا که این پالت قرار است بترکاند. پالت سایه اوربان دیکی یک سر و گردن از سایر پالت‌های نیکد اوربان دیکی بالاتر است. این محصول حاوی دوازده رنگ متنوع است که همگی بسیار زیبا جذاب هستند و دارای تن رنگی خنثی و قهوه‌ای هستند، شامل قهوه‌ای گرم، نارنجی سوخته و حنایی تیره. این پالت حاوی تمام رنگ‌هایی است که برای آرایش روزانه و همینطور آرایش شبانه قابل استفاده‌اند. همه سایه‌هایی که در این پالت می‌بینید با سیستم تزریق رنگدانه پر شده‌اند و میزان رنگدانه‌های آنها بسیار زیاد است. ترکیبات این سایه‌ها به نحوی هستند که هر رنگ بافتی مخملی با رنگ فوق‌العاده زیبا، ماندگاری بسیار بالا و قابلبت ترکیب زیاد دارد. عملکرد رنگ‌های این پالت خیلی عالی است و اگر نگاهی به رنگ‌های آن بیندازید، خواهید دید که شما را از هر پالت دیگری بی‌نیاز خواهند کرد (هایلایتر و کانتور).

پالت سایه آناستازیا سافت گلام

Anastasia-Soft-Glam-Eye-shadow-Palette-min

پالت سایه آناستازیا سافت گلام حاوی 14 رنگ سایه مختلف است که برای استفاده روزانه و شبانه گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. در بین رنگ‌های این پالت سایه چشم می‌توان 9 رنگ مات و 5 رنگ براق دید، رنگ‌های خنثی، صورتی پاستلی، قهوه‌ای گرم و سایه‌های هلویی رنگ، که در کنار آنها یک براش دو طرفه و یک آینه بزرگ هم مشاهده می‌شود. بسته بندی پالت سایه آناستازیا بورلی هیلز قابلیت جابجایی بالایی داشته و برای حمل و نقل و سفر بسیار مناسب است. همه رنگ‌های ماتی که مورد نیاز شما خواهند بود و همچنین چند رنگ براق بسیار جذاب در پالت سایه رولوشن مشاهده می‌شود. این پالت رنگدانه‌های بسیار زیادی داشته و با فرمولاسیون جذابی که دارد، قابلیت ترکیب بسیار بالایی دارند و بنابراین با تنوع رنگی که این پالت دارد، به شما این امکان را می‌دهد که سایه‌های متفاوتی را تجربه نمایید. بعلاوه این محصول ضد خشونت علیه حیوانات نیز هست.

پالت سایه رولوشن ولوت رز

makeuprevolution-reloaded-velvetrose--min

برند رولوشن برندی انگلیسی است که به لطف محصولات با کیفیت و فوق‌العاده‌ای که تولید کرد به سرعت محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرد. یکی از آخرین محصولاتی که این برند روانه بازار کرده، سری پالت‌های ریلودد است. پالت سایه رولوشن مدل ولوت رز که شباهت زیادی به پالت سایه آناستازیا سافت گلام نیز دارد، با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. این پالت یکی از پرفروش‌ترین پالت‌های برند رولوشن نیز محسوب می‌شود. ترکیبی فوق‌العاده از 15 سایه پررنگ و جذاب که در آن می‌توان رنگ‌های بژ، قهوه‌ای، سایه‌های براق طلایی رنگ، بنفش و سایه‌های اکلیلی با میزان رنگدانه‌های بسیار زیاد را مشاهده کرد. بعلاوه قابلیت ترکیب آنها نیز بسیار زیاد بوده و این امکان را فراهم می‌کنند که سایه‌های دلخواهتان را با هم ترکیب کرده و رنگ منحصر بفرد خود را ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *