کمک 10 میلیون دلاری ویوا گلام مک به مبتلایان کرونا

از سال 1994 رژلب‌های ویوا گلام مک تأثیر بسیار زیادی بر زندگی افرادی داشته‌اند که مبتلا به ویروس اچ آی وی و ایدز بوده‌اند (البته که این رژلب‌ها به دلیل رنگ‌های بسیار زیبایی که دارند، در تاریخچه لوازم آرایشی نیز بسیار شناخته شده‌اند). مک در طول 26 سال حدود 500 میلیون دلار را که درآمد حاصل از فروش این رژلب‌ها بوده را برای حمایت از این قشر آسیب‌پذیر اختصاص داده است. اما امسال هدف جدید و قدرتمند دیگری را پایه‌گذاری کرده است. مک اعلام کرده که حدود 10 میلیون دلار برای حمایت از 250 مؤسسه محلی آمریکایی و بین‌المللی اختصاص داده، البته مؤسساتی که تأثیر مستقیمی در کمک به افرادی دارند که در ریسک بالای ابتلا به ویروس کووید 19 هستند. Miley Cyrus سخنگوی سابق ویوا گلام از تلاش‌های این برند برای رهایی از ویروس کرونا در سال 2020 کمپینی راه‌اندازی کرد تا بین افرادی را که بر اثر قرنطینه از هم دور شده‌اند، ارتباط برقرار کند.

mac-viva-glam-min
بر اساس اظهارات این برند، مک در همکاری با شرکای فعلی خود، سرویس‌ها و خدماتی مثل ارسال سفارشات غذا، حمایت‌های دارویی و همینطور آزمایش و درمان افراد مبتلا به کووید 19(بخصوص برای افرادی که دارای نقص ایمنی هستند)، را ارائه می‌دهد. اما با اینکه ویوا گلام مأموریت خود را گسترش داده، این بدان معنا نیست که تمرکز خود را از روی مسائل دیگر برداشته است.
مدیر صندوق سرمایه ویوا گلام مگ John Demsey در مورد این کمپین و حمایت‌ها اینگونه می‌گوید: «ویوا گلام فقط یک دغدغه ندارد، بلکه هدفی که دارد حمایت از افراد آسیب‌پذیر است. این کمپین سال‌ها پیش برای حمایت از افرادی شروع به کار کرد که نیاز به امنیت بیشتری داشتند. کمک صددرصدی حاصل از فروش این محصولات به مبتلایان کرونا، در ادامه سیاست‌های ابتدایی ویوا گلام از ابتدای آغاز فعالیت آنهاست.»
برای حمایت از تلاش‌های ما، شما می‌توانید هر یک از سایه‌های فعلی رژلب‌های ویوا گلام را خریداری کنید و یا با گذاشتن پستی با هشتگ #mackissofgratitude ما را حمایت کنید.

14 thoughts on “کمک 10 میلیون دلاری ویوا گلام مک به مبتلایان کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *