اهمیت و کاربرد براش کرم پودر

در این مقاله قصد داریم راجب کاربرد ها و مزایای استفاده از براش برای اعمال کرم پودر روی صورت صحبت کنیم. همان طور که می دانید ابزار های متفاوتی مثل اسفج، پَد آرایشی، براش ها و حتی استفاده از انگشت ها میتواند برای پخش کردن کرم پودر به کار رود اما نتیجه ای که هرکدام به ما می دهند کاملا با هم متفاوت است و هر کدام ترفند و قلق خاص خود را دارد.

نحوه استفاده از براش کرم پودر

برای اعمال کرم پود روی صورت انگشت ها سریع و طبیعی هستند، اسفنج ها برای دستیابی به پایانی بی عیب و نقص خوب هستند و براش ها برای پوشش کامل و یک دست ایده آل هستند. استفاده از برس های مویی برای ایجاد ظاهری طبیعی عالی هستند، محصول را به آرامی روی سطح پوست پخش می کند و پایه صاف و زیبا به وجود می آورد.

براش مناسب فونداسیون

برای اعمال فونداسیون های مایع براش های صاف کننده، براش های چسباننده و براش های بیضی شکل بهترین عملکرد را دارند. فونداسیون های پودری با برس های پف دار تر و پودر محور بهتر اعمال می شود، زیرا به حفظ نور و پوشش طبیعی کمک می کند.

براش چسباننده
براش چسباننده
براش سَرتخت
براش سَرتخت
براش بیضی
براش بیضی

 

 

استفاده از براش های صاف برای کرم پودر های مایع استفاده را آسان تر و نتیجه ای بدون عیب و نقص و ظاهری صاف تر به شما می دهد. میکاپ کار های معروف دنیا اکثر بر این باور هستند که بهترین روش برای اعمال کرم پودر استفاده از براش است و باعث می شود سرعت بالاتر، کثیف کاری کم تر و با مصرف مواد آرایشی کمتر کار خود را انجام می دهید.
براش های کرم پودر سطحی یکدست و ظاهری حرفه ای به وجود می آورند که دست یافتن به چنین نتیجه ای با ابزار های دیگر ممکن نیست. بهترین نوع کرم پودر برای استفاده با براش ها، کرم پودر های مایع و رقیق هستند. براش های آرایشی را می توانید روی هر نوع پوستی استفاده کنید اما بعضی از آنها برای برخی مناسب تر هستند. برای کسانی که پوست حساس دارند پیشنهاد می شود از براش فونداسیون صاف استفاده کنند زیرا پوست را کم تر تحریک می کنند.

نحوه شستن براش کرم پودر

برای زدن کرم پودر با براش های آرایشی بهتر است از براش با موهای مصنوعی استفاده کنید. براش های کرم پودر نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک هستند و می توانند نواحی مختلف صورت را به خوبی پوشش دهند. اگر می خواهید کرم پودر شما پوشش زیادی روی صورت شما داشته باشد از براش های پرپشت تر استفاده کنید. برای استفاده از براش ها مطمعن باشید که براش شما کاملا تمیز است زیرا در غیر این صورت آرایش شما حالت خمیری و ناخوشایندی به خود می گیرد.

نحوه استفاده از براش فونداسیون

اگر به دنبال پوشش کامل یا ترکیب مناطق بزرگ هستید برس کرم پودر  عالی است و استفاده از آن دقیقا در اطراف بینی و چشم آسان است. این آموزش گام به گام را دنبال کنید تا نحوه استفاده از کرم پودر مایع با استفاده از براش را یاد بگیرید.
قبل از استفاده از کرم پودر مایع روی صورت خود مقدار کمی را پشت دست خود پمپ کنید. سپس کرم پودر را روی صورت خود بکشید با استفاده از براش، آن را در سراسر ناحیه T که شامل پیشانی، بینی و چانه خود بمالید سپس روی گونه های خود پخش کنید همچنین می توانید روی سایر قسمت های صورت خود که ممکن است به پوشش بیشتری نیاز داشته باشد مثل زیر چشم و اطراف لب ها بزنید. برای پخش کرم پودر از براش استفاده کنید با یک براش صاف با حرکات کوچک و دایره ای پخش کنید و اطمینان حاصل کنید که به طور یکنواخت روی صورت شما پخش شده باشد.

انواع براش کرم پودر

فونداسیون آرایشی چیست

در واقع پایه اصلی آرایش یک کرم است که می تواند به شکل پودری، فشرده، جامد یا مایع باشد که علاوه بر به وجود آوردن ظاهری زیبا و یکدست انواع مختلفی دارد و میتواند بر پایه آب یا چربی باشد. عمل فونداسیون یکی از اولین مرحله های میکاپ می باشد با هدف یکدست کردن پوست و زمینه ساز یک آرایش بی نقص خواهد بود.
ممکن است شما بر روی صورت خود لک و جای جوش داشته باشید و بخواهید با استفاده از فونداسیون آن را پوشش دهید برای این کار بهتر است از کرم پودر هایی که پوشش دهی بالایی دارند استفاده کنید.
کرم پودر ها در انواع مات و براق وجود دارند اگر پوست شما طبیعی و تقریبا صاف است می توانید از کرم پودر های نیمه براق استفاده کنید، ولی اگر پوست شما صاف نیست کرم پودر های مات بهترین گزینه هستند.
نکته: برای عکاسی کرم پودر های مات بهترین گزینه هستند.

شستشو ی براش

براش ها مکان مناسبی برای رشد انواع باکتری ها هستند به همین دلیل مناسب است بین 7 تا 10 روز بعد از استفاده شسته شود زیرا هم در کیفیت آرایش تاثیر می گذارد هم باعث زدن جوش و آکنه صورت می شود. برای شستن براش ها ابتدا آن هارا با آب ولرم خیس کنید کف دست خود را به صابون یا شامپو آغشته کنید سپس براش را به صورت دورانی روی دست بچرخانید بین 2 تا 3 دقیقه تا کاملا مواد داخل براش ها پاک شود و سپس به صورت افقی روی پارچه یا حوله قرار دهید تا کاملا خشک شود.

براش کرم پودر را چگونه تمیز کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *