اولین سخنگوی تبلیغاتی با حجاب در لورال

اولین سخنگوی تبلیغاتی با حجاب در لورال

شرکت لورال خانم آمنا خان را بعنوان اولین سخنگوی با حجاب جهت تبلیغات محصولات Elvive Nutri-Gloss برگزید. وی قرار است که محصولات مراقبت از مو این کمپانی را معرفی نماید.

در تبلیغات جدید لورال ، Amena Khan همانند Winona Ryder- از دیگر چهره های تبلیغاتی این برند-  بدلیل شهرتش در زمینه مد و زیبایی، توانست تأثیر فوق العاده ای در بازار این محصولات در انلگیس بگذارد.

وی در مصاحبه خود با مجله ووگ خاطرنشان کرد” چه تعدادی از برندها حاضر به انجام چنین عملی هستند؟  تعدادشان زیادنیست. این کمپانی شخصی با یک حجاب کامل_ که موهایش دیده نمی شود- را در کمپین محصولات مراقبت از موی خود انتخاب کرد. چراکه آن چیزی که واقعاً در یک مبارزه انتخاباتی مطرح است صدایی است که ما داریم. حتماً همه متعجب هستید!! که چرا بایستی خانمی را در این امر منتصب کنند که موهای او برای نشان دادن نتیجه عملکرد محصولات دیده نمی شود. این ذهنیت ما را از استقلال و حس بی نیازی از دیگران محروم میکند. موها جزئی بزرگ از مراقبت شخصی ما هستند.”

آمنا معتقد است که خانمها با حجاب جوانتر دیده می شوند. وی می گوید” دیدن چنین تبلیغی حس وابستگی من به حجاب را بیشتر می کند.”

محصولات موی لورال

درباره Amena Khan

آمنا وب لاگ نویس در زمینه زیبایی و طراح مد می باشد. او در سال 1983 در انگلیس بدنیا آمد. او بدلیل راه اندازی کمپانی مد با نام Pearl Daisy دارای شهرت فراوانی می باشد. پیرل دیزی تولید کننده روسری می باشد. اثربخشی وی در شبکه های اجتماعی بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *