سه اشتباه بزرگ در استفاده از پد بلندر

سه اشتباه بزرگ در استفاده از پد بلندر : در این مقاله به سه اشتباه بزرگ که ممکن است در استفاده از پد بلندر مرتکب شوید اشاره می کنیم.

 1- پد بلندر را به صورت خشک استفاده می­ کنید.

فوم مخصوصی که با آب فعال می ­شود، وقتی برای اولین بار در آب فرو می­ رود، حالتی صاف و یکدست ایجاد می ­کند. هنرکاران متخصص آرایشی عاشق استفاده از پد اسفنجی مرطوب هستند زیرا به آسانی می­توان کرم ­پودر را روی صورت پخش کرد. قسمت بهتر ماجرا اینجاست که اگر پول زیادی صرف کرم ­پودر کرده ­اید، مرطوب کردن پد با آب، از هدر رفتن محصول گرانبهای شما جلوگیری می ­کند. و در انتها اینکه فقط آن را نم دار کرده، آبگیری کنید.

2- بلندر را روی صورت می ­کشید.

کشیدن پد زیبایی بلندر روی صورت، به جای اینکه آن را به درستی روی صورت پخش کند، فقط محصولی که استفاده می­ کنید را به این سو و آن سو می­ کشد. همیشه بلندر را روی پوستتان بالا پایین بزنید  (منظور به صورت ضربه ای است) و به آن بعنوان نسخه آسان­تری از تکنیکی تخصصی با نام نقطه­ نگاری نگاه کنید. این کار باعث می­ شود که همان پوشش دهی بدون نقص و خاص را ایجاد کنید، حتی اگر در این کار متخصص نیستید. نوک باریک پد را روی نقاطی که دسترسی سخت­ تر است، مثل زیر چشم­ها و بینی بزنید و قسمت پهن­ تر را روی نقاط صاف­تر مثل گونه ­ها، چانه و پیشانی بزنید.

3- پد بلندر را فقط با کرم ­های مایع استفاده می ­کنید.

فوم مخصوصی که با آب فعال می­ شود، یعنی پد زیبایی بلندر را می­توان با پودر، مایع، کرم و حتی ژله مورد استفاده قرار داد. نوک باریک بلندر برای استفاده پودر در زیر چشم­ها و برای اینکه بتوان آرایش را متعادل و پخته کرد، عالی است. بنابراین بلندرها قابل استفاده برای هر نوع کرمی می باشند.

 

لینکهای مرتبط با این مقاله:

بیوتی بلندر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *