پد آرایشی را چگونه بشوییم

اسفنج های آرایش کثیف می توانند به آهنربای طبیعی برای باکتری ها تبدیل شوند، زیرا آنها به گونه ای طراحی شده اند که متخلخل و جاذب هستند و مانند هر چیز دیگری که صورت شما را لمس می کند، در نهایت با تجمع باکتری ها باعث ایجاد آکنه می شود. باکتری‌هایی که در اسفنج شما رشد می‌کنند می‌توانند منجر به جوش شوند. همچنین می‌تواند روی آرایش شما تأثیر بگذارد. اسفنج آرایش خود را با صابون تمیز کنید، این رایج ترین روش است، زیرا به حداقل تلاش و لوازم نیاز دارد. یکی از پدهای پرفروش، پد ارایشی ریل تکنیک هست که می توانید آن را از فروشگاه لیلیوم تهیه نمائید.

خرید پد ریل تکنیک
خرید پد ریل تکنیک

هر چند وقت یکبار باید اسفنج های آرایشی را تمیز کنیم؟

به گفته پزشک متخصص پوست، اسپانج های آرایشی مانند برس های آرایشی، حتما هفته ای یک بار باید تمیز شوند، زیرا اسفنج ها ممکن است پر از سلول های پوستی شوند و باکتری ها بیش از حد رشد کنند. در بهترین حالت، شما می توانید اسفنج های آرایش خود را بعد از هر بار استفاده بشویید. تمیز کردن منظم بهترین راه برای جلوگیری از رشد باکتری ها در وهله اول است. اگر نمی‌توانید یک شستشوی روزانه را در برنامه خود قرار دهید، اگر از همان اسفنج روزانه استفاده می‌کنید، باید حداقل هفته‌ای یک بار اسفنج‌های آرایشی خود را تمیز کنید.

چگونه پد آرایشی را بشوییم

1. با پر کردن یک کاسه کوچک با آب گرم شروع کنید و اسفنج خود را به طور کامل در آن فرو کنید. هر چه مرطوب تر شود بیشتر منبسط می شود و تمیز کردن آن آسان تر است.
2. صابون معمولی را روی اسپنج آرایش خود بپاشید، سپس آن را ماساژ دهید تا تمام محصول اضافی خارج شود. شما می توانید از یک صابون ضد باکتری برای تمیز کردن کامل اسفنج در آب گرم استفاده کنید.

نکته: می توانید از مایع ظرفشویی نیز استفاده کنید. این فرمول به عنوان یک چربی‌گیر عمل می‌کند، که به تجزیه بیشتر مواد آرایشی کمک می‌کند.
3. اسفنج را آبکشی کنید، هر آب کثیفی را از اسفنج خود خارج کنید و آن را با آب تمیز بشویید تا زمانی که تمام مواد آرایشی و صابون بیرون بیاید.

چگونه اسفنج آرایشی را بشوییم

چگونه یک اسفنج آرایشی را با میسلار واتر  تمیز کنیم
با وجود تمام تلاش‌های شما، برخی از لکه‌ها تکان نمی‌خورند. اینجاست که فناوری میسلار برای انجام وظیفه مضاعف وارد می شود. نه تنها برای پاک کردن آرایش شما عالی است، بلکه لکه‌ها را مستقیماً از روی اسفنج شما پاک می کند. اسفنج آرایش خود را با پاک کننده آرایش خیس کنید تا لکه های سخت آرایش را بشویید. آن را ماساژ دهید تا مطمئن شوید که مواد از گوشه و کنار آن حل شود، هنگامی که تمام لکه ها و باکتری های آرایش پاک شد، اسفنج خود را با آب تمیز بشویید و کنار بگذارید تا خشک شود.

شستن اسپانج آرایشی در ماکروفر
اگر به تمیز کردن سریع نیاز دارید، مایکروویو یک گزینه عالی است، به علاوه گرما در کشتن باکتری‌ها بسیار موثر است.
1. یک فنجان قابل استفاده در مایکروویو پیدا کنید و آن را با آب پر کنید و به آن مقداری مایع ظرفشوئی اضافه کنید.
2. اسفنج خود را در فنجان قرار دهید. مطمئن شوید که کاملاً در آب فرو رفته است تا بهترین نتیجه را بگیرید.
3. مایکروویو خود را برای 60 ثانیه تنظیم کنید. پس از اتمام، 30 ثانیه صبر کنید تا خنک شود .
4. اسفنج خود را در آب بچرخانید و کمی ماساژ دهید تا آب اضافی آن گرفته شود و سپس اجازه دهید در هوا خشک شود.

شستن اسپانج ارایشی

اسفنج آرایشی خشک بهتر است یا مرطوب
هنگامی که پد آرایشی شما مرطوب است، استفاده از محصول را آسان تر می کند. نرم‌تر شده و پایانی یکنواخت و بدون رگه روی پوست ایجاد می کند. اگر پوست شما خشک است، این یک روش خوب است.

مدت زمان مناسب استفاده از اسفنج آرایشی
بسته به اینکه چقدر از آن مراقبت می کنید پدها بین 3 تا 6 ماه قابل استفاده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *