معرفی کرم پودرهای با پوشانندگی بالا

معرفی کرم پودرهای با پوشانندگی بالا

علی رغم تنوع زیاد محصولات آرایشی ، بدون شک ، بالا بودن کیفیت و پوشانندگی کرم پودر یک برند میتواند آن را مطرح و مشهور نماید. اگر چه کاور بالا آیتم مناسبی برای یک کرم پودر است اما نه آنطور که روی پوست جلوه ای غیر طبیعی و حالت ماسیدگی ایجاد کند . در این مقاله به معرفی کرم هایی می پردازیم که علی رغم اینکه در طول زمان مزیت و کیفیت آنها توسط مصرف کنندگان تأیید شده، جلوه ای زیبا روی پوست ایجاد می کنند.

کرم پودر آمازونیان کلی تارت

Tarte Amazonian Clay Full Coverage Foundation
این کرم پودر فاقد چربی بوده و قادر است چربی پوست را با جذب روغن های اضافی متعادل کند. این محصول جلوه ای مات روی پوست دارد.


کرم پودر فتوفوکوس وت ان وایلد 

Wet n Wild Photo Focus Foundation

این کرم پودر تحت نورهای مختلفی استفاده و سپس عکسبرداری شده است، از تاریکی در کلابهای شبانه تا روز آفتابی.این محصول قادر است لکه هایی که در اثر فلش دوربین نمایان می شود را نیز پنهان کند.


 کرم پودر دو در یک میلانی

Milani Conceal + Perfect 2-in-1 Foundation + Concealer

این محصول دوکاره بوده و هم بعنوان کرم پودر و هم کانسیلر قابل استفاده می باشد. پوشانندگی بسیار خوبی داشته و جلوه ای کاملاً مات ایجاد میکند. در همان پوشش اولیه کاور کاملی ایجاد کرده و نیاز به تجدد آن نخواهدبود. پس از یک روز کامل حالت خود را از دست نمی دهد.


کرم پودر 24ساعته اینفالیبل لورال

L’Oréal Paris Infallible Pro-Matte 24 Hour Foundation

این محصول کاور خوبی داشته و در سال 2016 برند جایزه خوانندگان مجله Allure بود. نمی توان گفت که پوشانندگی آن در حد اعلا هست. جلوه ای کاملاً مات و طبیعی داشته و برای کسانیکه پوست آکنه ای دارند انتخاب مناسبی است.


کرم پودر فاکس فیلتر هدابیوتی

Huda Beauty FauxFilter Foundation

این کرم پودر در همان کاور اولیه ، نتیجه ای مطلوب ارائه می دهد. پیگمنتهای بالای آن دیگر نیازی به استفاده لایه ای از آن را ندارد و حتی می تواند بعنوان کانسیلر و پوشاننده لک نیز بکار گرفته شود. تنها عاملی که ممکن است افراد حساس به بو را اذیت کند، عطری بودن این محصول است.


کرم پودر ماکزیمم کاور استی لودر

Estée Lauder Double Wear Maximum Cover Camouflage Makeup SPF 15

یکی از کرم پودرهای با کاور بالا از لاین دابل ویر استی لودر است. این کرم نسبت به کرم پودر دابل ویر استی لودر کاور بسیار بالاتری دارد. تنها نکته منفی در مورد این محصول عدم تنوع در رنگبندی آن است. این محصول در 6 رنگ تولید می شود.


کرم پودر اچ دی میکاپ فوراور 

Make Up For Ever Ultra HD Invisible Cover Foundation

این کرم پودر برند جایزه الور شده است. کاور کاملاً طبیعی روی پوست ایجاد میکند. با استفاده از اسپنج های آرایشی و بصورت ضربه ای روی پوست نتیجه ای بهتری برای کاهش قرمزی و التهابات پوستی ایجاد میکند. این محصول پوستی کاملاً تازه و شاداب نمایان می کند.


کرم پودر آلتایم کاوریج بکا

Becca Ultimate Coverage Foundation

این محصول دارای پیگمنتهای بالایی بوده و نهایت پوشانندگی را ایجاد میکند. سبک بوده و به پوست اجازه تنفس می دهد. تنوع رنگی خوبی دارد و در 20 رنگ با تناژ گرم ، طبیعی و سرد تولید می شود.


کرم پودر اسکین لانگویر ویتلس بابی براون

Bobbi Brown Skin Long-Wear Weightless Foundation SPF 15

این محصول کاور متوسطی در اولین پوشش ایجاد می کند اما در لایه بعدی نتیجه بهتری خواهد داشت. گزینه خوبی برای یک آرایش سریع و روزمره می باشد. ترکیبات آن دارای پودر معدنی برای جذب روغن های اضافی پوست می باشد و با استفاده از این کرم پودر برای همیشه با جلوه ای براق روی پوست باید خداحافظی کرد.


کرم پودر تینت آیدل اولترا ویرلانکوم

Lancôme Teint Idole Ultra Wear Foundation

این محصول فاقد چربی بوده و جلوه ای مات و مخملی ایجاد می کند. از نظر پوشانندگی در گروه متوسط تا بالا قرار دارد و دارای دوام طولانی می باشد.


کرم پودر اولترا لانگویر لااورا مرسیر

Laura Mercier Flawless Fusion Ultra-Longwear Foundation

این محصول تا 15 ساعت روی پوست دوام داشته و بسته به میزان مصرف آن می تواند کاور متوسط تا کاملی ایجاد نماید.


کرم پودر آل آورز ایوسن لورن

Yves Saint Laurent All Hours Full Coverage Matte Foundation

این محصول نیز فاقد چربی بوده و در کل روز دوام و اثر آن روی پوست حفظ خواهد شد. این کرم پودر حاوی ترکیبات چای سیاه می باشد که باعث شده از خستگی پوست جلوگیری کند و پوستی شاداب و با نشاط ایجاد خواهد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *