نسخه جدید عطر کوکومادمازل به بازار آمد

نسخه جدید عطر کوکومادمازل به بازار آمد

جمله معروفی هست که می گوید؛ اگر خراب نیست، تعمیرش نکن. اما شنل شجاع بوده و یکی از محبوب ترین رایحه های خود را به روز کرده تا آن را کمی اصلاح کند.

به ندرت پیش می ­آید که شنل عطر جدیدی ارائه کند. بجز عطر گابریل که در سپتامبر سال پیش رونمایی شد، از سال 2002 که عطر چنس به بازار آمده، تا کنون هنوز این برند عطری معرفی نکرده است.

همین باعث شده که همه عطرهای جدید، تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

اکنون در سال 2018 شنل یکی از عطرهای پرفروش خود را ارائه می­کند.

شانس یعنی اینکه کسی را بشناسید که عطر کوکو مادمازل استفاده می­ کند، از زمان عرضه این عطر یعنی سال 2001، این عطر آنقدر محبوب شده که همیشه وقتی عابران پیاده عبور می­ کنند، می­توان رایحه این عطر را تشخیص داد.

با اینکه این رایحه رومانتیک بسیار محبوب مانده، اما زمان آن رسیده که نسخه ای جدید و غلیظ تر ارائه شود.

طرفداران نسخه اصلی این عطر، از استشمام کوکو مادمازل ادوپرفیوم خشنود خواهند شد، چرا که ترکیبات آن نسبت به لیست ترکیبات کلاسیک این عطر، تغییر چندانی نکرده است.

ترکیبات عطر کوکومادمازل اینتنس شنل

این عطر همان ترکیبات پرتقال سیسیلی و ترنج خوش­ طعمی را دارد که شما برای اولین بار با آن عاشق شدید، هر چند این عطر رایحه گرم­تری دارد و کمی نعناع هندی تقطیر شده به آن اضافه شده است.

کوکو مادمازل اینتنس، عطری تلخ ­تر و جا افتاده تر است.

عطرساز شنل یعنی Olivier Polge در این عطر رایحه­ های لوبیا تونکای عنبری و وانیل را معرفی می­کند تا به آن عمق بیشتر و کیفیت وسوسه انگیزتری دهد.

نسخه تلخ ­تر و جاافتاده ­تر این عطر بسیار مناسب آن دسته از بانوانی است که در دوران جوانی از نسخه اصلی آن استفاده کرده ­اند، درست مثل Keria Knightley که در ده سال گذشته، چهره تبلیغاتی این عطر بوده است.

Knightley که اکنون نامش مترادف با این رایحه است، در فیلم کوتاهی ایفای نقش می­ کند تا یادآور زمان عرضه اولیه این عطر باشد و اکنون باز هم نمی­تواند عشق خود را با چیزی غیر از این عطر از گریز بازدارد.

عطرهای مرتبط با این مقاله:

عطر شنل کوکومادمازل اینتنس

ادکلن کوکومادمازل شنل

عطر شنل چنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *