هدی بیوتی هم بزودی عطر عرضه می کند

هدی بیوتی هم بزودی عطر عرضه می کند

همانطور که مونا کتان، خواهر و شریک هدا کتان در شرکت هدا بیوتی اعلام کرده بود، برند مشهور هدابیوتی به تازگی عطر جدیدی را روانه بازار می کند.

طبیعتاً با پیشرفت این شرکت، باید عطر هم به این مجموعه اضافه می شد که این کار در سال 2013 انجام شد، در حالی که مونا کتان با علاقه ای که به عطر داشت، با هشتگ perfumeprincess# (پرنسس عطر) تأثیر گذاری اجتماعی بالایی ایجاد کرده بود.

کتان در اینستاگرام با ارائه قریب الوقوع این عطر گفت: «بچه ها، این یک اعلام رسمی است! ما داریم عطر جدیدمان را عرضه می کنیم! عطری که سال ها در حال ساخت آن بودیم! خیلی دوست داشتم که این موضوع را با همه شما به اشتراک بگذارم.»

همانطور که میدانید خانم هدی کتان صاحب برند هدی بیوتی معروف ترین کاربر اینستاگرام هستند که فعالیتشون در زمینه زیبایی بوده و حدود 25 میلیون فالور دارند. در سال 2013 خط تولید لوازم آرایش خود را به نام Huda Beauty راه اندازی کرد که اولین تولید کمپانی، مژه مصنوعی هایی بود که توسط فروشگاه های سفورا به فروش می رسید. خیلی نگذشت که مژه مصنوعی های هدی به موفقیت چشمگیری رسید که حتی کیم کارداشیان از این محصول استفاده می کند.

این دو خواهر این خبر را در قالب یک ویدئو کلیپ در مجموعه ای در فیسبوک با نام Huda Boss منتشر کردند که در آن افرادی پشت صحنه بودند که با استشمام بوی عطر سر خود را تکان می دادند و خمره بزرگی از گل های رز نیز در تصویر به چشم می خورد.

هنوز تاریخ دقیقی از زمان ارائه این عطر اعلام نشده است.

لینکهای مرتبط با این مقاله:

پالت سایه هدی بیوتی

قیمت محصولات هدی بیوتی

خرید اینترنتی محصولات هدی بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *