هفت کانسیلر پرفروش در جهان

هیچ چیزی بیشتر از بیدار شدن از خواب با لکه‌های سیاه و پف زیر چشم نمی‌تواند صبح دل انگیز آدم را خراب کند. فرقی ندارد که این لکه‌ها بخاطر بی‌خوابی شبانه باشند یا استرس و یا حتی ژنتیکی، این لکه‌های بنفش رنگِ بی‌ضرر و در عین حال خسته‌کننده، موضوعی است که اکثر ما زمانی با آن دست و پنجه نرم کرده‌ایم. کرم‌های چشم و سرم‌ها ممکن است ظاهر این لکه‌ها را در طول زمان کاهش دهند، اما اگر می‌خواهید خیلی سریع برطرف شوند، باید از یک کانسیلر باکیفیت استفاده کنید.
برای اینکه در خرید به شما کمکی کرده باشیم، با نگاهی به نظرات و کامنت‌هایی که در مورد انواع کانسیلر داشته‌ایم و همینطور با توجه به میزان فروش هر محصول در سراسر جهان و ایران، دریافته‌ایم که کدام کانسیلرها می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند. در قسمت پایین نگاهی گذرا به هفت کانسیلر پرفروش جهان داشته‌ایم تا بتوانیم به شما در انتخاب کانسیلر دلخواهتان کمک کرده باشیم. اکثر این کانسیلرها نیز در فروشگاه اینترنتی لیلیوم به آدرس www.liliyome.com موجود هستند. 

کانسیلر رولوشن کانسیل اند دیفاین

revolution-concealer-min

می‌توان گفت که کانسیلر makeup revolution برای همه مناسب است. برند رولوشن50 رنگ سایه متفاوت از رنگ خیلی روشن گرفته تا رنگ کاملا تیره و البته با ته رنگ‌های پوستی متنوع را روانه بازار کرده است. کانسیلری سبک و البته با پوشانندگی کاملا بالا برای پوشاندن لکه‌ها و سیاهی‌های پوستی، سطح پوست را صاف و یکدست کرده و در نهایت پوشش ماتی به پوست می‌دهد که به چین و چروک‌های پوستی و همینطور منافذ نفوذ نمی‌کند. دوام و ماندگاری کانسیلر رولوشن بسیار بالاست و با توجه به تنوع رنگبندی این محصول، می‌توان از آن برای کانتور پوست نیز استفاده کرد. اپلیکاتور جذاب کانسیلر رولوشن اصل بسیار نرم است و به پوست حساس زیر چشم آسیبی وارد نمی‌کند. گفته می‌شود که این کانسیلر به تقلید از کانسیلر تارت مدل شیپ تیپ طراحی و ساخته شده و نکته جالب اینجاست که عملکردی به همان خوبی و در برخی موارد بهتر از آن هم از خود نشان داده است. بعلاوه پودر به خوبی روی آن ست شده و جلوه‌ای فوق‌العاده به پوست می‌دهد.

کانسیلر تارت مدل شیپ تیپ

tarte-shape-tape-min

این کانسیلر یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بین کانسیلرها به حساب می‌آید. علاوه بر مواد آبرسانی چون کره شی و روغن هسته انبه، این کانسیلر حاوی عصاره ریشه شیرین‌بیان نیز هست که به تصحیح رنگ پوست کمک کرده و لکه‌های تیره پوستی را محو می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های کانسیلر تارت این است که وگان و ضدخشونت علیه حیوانات بوده و توسط متخصصان پوستی نیز مورد تست و آزمایش قرار گرفته است. در سایت Ulta بیش از 11000 مشتری و خریدار کانسیلر تارت شیپ تیپ، به آن نمره 4.6 از پنج داده‌اند و 93 درصد از این افراد اظهار کرده‌اند که عاشق این محصول بوده و آن را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنند. نظر یکی از مشتریان در مورد کانسیلر تارت مدل shape tape این است: «من کانسیلرهای زیادی رو امتحان کردم و می‌تونم بگم کانسیلر تارت شیپ تیپ بافاصله از بقیه، یکی از بهترین‌هاست. پوشانندگی این کانسیلر برای زیر چشم‌ها و هر عیب و نقص دیگه‌ای روی پوست صورت فوق‌العاده‌ست.

کانسیلر کرمی نارس رادیانت

radiant-creamy-concealer-chantilly--min

این کانسیلر یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در سایت سفورا محسوب می‌شود و البته کاملا مشخص است که چرا. فرمولاسیون کرمی و یکدست کانسیلر نارس غنی شده از ویتامین E و روغن هسته انگور است که این دو ماده با یکدیگر پوست حساس اطراف چشم را آبرسانی کرده و می‌توان به کمک پودر فیکس همه لکه‌های تیره را تصحیح کرد. کانسیلر نارس اصل بیش از 16 ساعت دوام داشته و در بیش از 30 رنگ مختلف روانه بازار شده است. فرمولاسیون این کانسیلر فوق‌العاده عمل کرده و در نهایت پوشش بسیار خوبی به پوست می‌دهد. بعلاوه در صورت انتخاب رنگ مناسب روی پوست کاملا طبیعی بوده و روی پوست ایجاد چین و چروک نمی‌کند. این محصول به گونه‌ای است که هم میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای و هم مبتدی‌ها قادر به استفاده از آن خواهند بود. با توجه به تنوع رنگی بالای کانسیلر نارس همه کاره، می‌توان از آن برای هایلایت و کانتور نیز استفاده نمود.

کانسیلر میبلین ایج ریوایند

age-rewind-maybelline-min

کانسیلر میبلین age rewind با اپلیکاتور فوق‌العاده جذابی که دارد این امکان را ایجاد می‌کند که لکه‌های تیره و خط و خطوط پوستی را به سرعت پوشانده و چشمانی جذاب و زیباتر برایتان ایجاد کند. این محصول در سال 2018 جایزه بهترین محصول زیبایی Allure را دریافت کرده است. این کانسیلر میبلین حاوی هالوکسیل و جی جی بری بوده و کمک می‌کند که پف زیر چشم از بین رفته و از حالت خستگی و بی‌حالی خارج شود. استفاده از آن نیز بسیار آسان بوده و در نهایت پوستی بشاش و شاداب‌تر برایتان به ارمغان خواهد آورد. اگر می‌خواهید لکه‌های تیره پوست را بپوشانید و همزمان درمان ضدپیری هم برای پوست داشته باشید، این کانسیلر را فراموش نکنید. این محصول در 19 رنگ سایه متفاوت روانه بازار شده است. حدود 6200 خریدار در آمازون از 5 به این محصول رتبه 4.2 داده‌اند.

کانسیلر مک پرو لانگ ور

MAC-Pro-Longwear-Concealer-min

این کانسیلر محصولی مایع و سبک است که پوششی کامل به پوست داده و در نهایت پایانی مات و در عین حال راحت به پوست می‌دهد. کانسیلر mac کمک می‌کند تا لکه‌های تیره، عیب و ایرادات، تغییر رنگ پوست و لکه‌های زیر چشم را به خوبی می‌پوشاند. این محصول ضد آب بوده و با تعریق و تحرک به راحتی از روی پوست محو نمی‌شود. بعلاوه ضدحساسیت و ضدبو بوده و توسط متخصصان چشم و پوست نیز مورد تست و آزمایش قرار گرفته است. کانسیلر مک پرو لانگ ور برای انواع پوست مناسب بوده و جلوه‌ای بسیار طبیعی به پوست می‌دهد. پوشانندگی این محصول از متوسط تا کامل متغیر بوده و قابل استفاده با انگشت، اسفنج و براش است.

کانسیلر هدی بیوتی

huda-beauty-concealer-min

کانسیلر هدی بیوتی اصل محصولی با پوشانندگی فوق‌العاده بالاست که حاوی محصولات فعال مراقبت از پوست نیز هست. فرمولاسیون ضدآب این محصول با پایانی مات برای انواع پوست مناسب است. کونسیلر هدی بیوتی حاوی 31 درصد رنگدانه خالص است و نه تنها عیب و ایرادات پوستی را می‌پوشاند بلکه از پوست حساس زیر پوست نیز مراقبت می‌کند. بافت کرمی این محصول حاوی چای سبز بوده و نشانه‌های استرس و تغییررنگ پوست را کاملا از بین می‌برد. هدی برای بهبود عملکرد این کانسیلر و افزایش خاصیت مرطوب‌کنندگی و تسکین‌دهندگی پوست ، گلاب را نیز به فرمولاسیون آن اضافه کرده است. کانسیلر هدی بیوتی اصل کمک می‌کند تا پف چشم‌ها به سرعت از بین رفته، لکه‌ها از حالت تیرگی خارج شده و به رنگ پوست در‌آیند.

کانسیلر لورال اینفالیبل

Loreal-concealer

اگر می‌خواهید پوششی کامل را تجربه کرده و تا 24 ساعت این پوشانندگی دوام داشته باشد، پیشنهاد ما به شما کانسیلر لورال اینفالیبل است، بالاترین میزان پوشانندگی در بیشترین تنوع رنگی. کانسیلر infallible لورال در نهایت پوششی مات به پوست می‌دهد. فرمولاسیون چندکاره این محصول همه عیب و ایرادات را پوشانده و این قابلیت را دارد که بعنوان هایلایتر و کانتور نیز مورد استفاده قرار گیرد. این کار را می‌توان با خرید کانسیلرهایی با یک یا دو درجه روشن یا تیره‌تر از رنگ پوست انجام داد. اپلیکاتور خیلی بزرگ کانسیلر اینفانیبل لورآل بدون ایجاد خطی روی پوست، پوشش یکدستی به آن داده و ضدآب می‌باشد. فرمولاسیون فاقد چربی این محصول روی پوست محو نشده و تمام طول روز کیفیت خود را حفظ می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *