همکاری استی لودر با مرکز آموزش لینکدین

همکاری شرکتهای استی لودر با مرکز آموزش لینکدین

شرکت استی لودر با مرکز آموزش لینکدین همکاری می ­کند.برای اولین بار در صنعت زیبایی، شرکت Estee Lauder همکاری خود را با مرکز آموزش لینکدین اعلام کرد تا به کارمندان ارتباطات خود این امکان را بدهد تا واحدهای آموزشی آنلاین و خودآموزی را بگذرانند تا بتوانند مهارت های خود را ارتقا دهند.

از زمانی که این برنامه همکاری در ماه مارس آغاز شد، 5800 کارمند برای آن ثبت نام کردند و از آن به بعد 1600 واحد گذرانده شده است. تعداد واحدهای زیادی موجود است که شامل مراحل بازاریابی دیجیتال، رسانه و داده های اجتماعی و تحلیل داده های سایت و رهبری سازمانی می باشد.

نائب رئیس آموزش جهانی و توانایی سازیِ شرکت Estee Lauder که آقای Aylson DeMaso می باشد، به WWD اینگونه گفته: «از زمانی که به نیروی انسانی تکامل یافته توجه شده و برای آمارگیری دوباره ضرورت گذاشته شده، متوجه شده ایم که نیاز است در چگونگی ارائه تجریبات آموزشی در داخل شرکت تغییراتی ایجاد شود. ما به این موضوع که شرکت ما می تواند به شکلی هوشمند برای کارمندان خود شرایط یادگیری را فراهم کند تا از مشاغل و نیازهای فردی خود حمایت کنند بسیار علاقمندیم و می­توانیم این موضوع را به اکوسیستم یادگیری که ایجاد کردیم، وارد کنیم.»

برای مشاهده محصولات استی لودر در فروشگاه لیلیوم اینجا کلیک کنید.

لینکهای مرتبط با این مقاله:

لوازم آرایشی استی لودر

قیمت کرم پودر استی لودر دابل ویر

کرم پودر ماکزیمم کاور استی لودر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *