پرفروش‌ترین پرایمرها در جهان

اگر بخواهید که ماندگاری آرایشتان زیاد باشد، پیدا کردن یک پرایمر خوب واقعا خیلی مهم است. ممکن است با خود فکر کنید که در حال حاضر کلی لوازم آرایشی دارم، آیا نیاز به وسیله دیگری هم دارم؟ بنظر من بله. شاید بنظر برسد که استفاده از پرایمر یک قدم غیرضروری باشد، اما به من اعتماد کنید، اگر بخواهید ماندگاری آرایشتان زیاد باشد حتما این محصول را در لیست لوازم آرایشی خود قرار دهید. همچنین برای داشتن پوستی ابریشمی و صاف و خوابیدن کرم پودر روی پوست گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود. اگر خیلی نگران منافذ پوستی یا چین و چروک‌های پوستتان هستید (البته نیازی به نگرانی نیست چون همه ما چنین ایراداتی روی پوستمان داریم) یک پرایمر خوب می‌تواند به صاف شدن ظاهر پوستتان کمک زیادی کند (حتی بدون اینکه از کرم پودر و کانسیلر استفاده کرده باشید). پرایمر می‌تواند بعنوان مانعی بین پوست و آرایشتان به کار رود، بنابراین اگر از آن هنگام صبح استفاده نمایید، آرایشتان هنگام ظهر پایین نریخته و محو نمی‌شود. با گزینه‌های زیادی که در انتخاب پرایمر وجود دارد، شما می‌توانید محصول مورد نیاز خود را با کمی جستجو خریداری نمایید. اما اگر در این زمینه تردید دارید، در این مقاله قصد داریم که لیستی از پرفروش‌ترین پرایمرهای جهان را به شما معرفی کنیم تا انتخاب گزینه مناسب برایتان راحت‌تر باشد.

پرایمر بنفیت منافذ باز

Benefit-The-POREfessional-Face-Primer-min

پرایمر بنفیت اصل محصولی است که به سرعت ظاهر منافذ باز پوست و همینطور چین و چروک‌های پوستی را از بین می‌برد. این پرایمر با فرمولاسیون کرمی خود در نهایت جلوه‌ای طبیعی به پوست می‌دهد. شما می‌توانید از این پرایمر بسیار سبک و ابریشمی به تنهایی، رو یا زیر آرایش استفاده نمایید. فرمولاسیون بیرنگ و فاقد چربی پرایمر بنفیت به نوعی است که برای هر رنگ پوستی مناسب بوده و تمام طول روز آرایش را سر جای خود نگه می‌دارد. این پرایمر حاوی ویتامین E بوده و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این محصول در امریکا پرفروش‌ترین پرایمر صورت است. انسجام این محصول بنحوی است که مقدار خیلی کمی از آن کافیست تا شما را به جلوه مد نظرتان برساند.

پرایمر اسمش باکس منافذ باز

Smashbox-Photo-Finish-Pore-Minimizing-Foundation-Primer--min

پرایمر اسمش باکس منافذ پوست را به خوبی پوشانده و با فرمولاسیون فاقد چربی خود، پوست را مات کرده و ایرادات پوست را محو می‌کند. این محصول ظاهر منافذ را به شکل قابل توجهی کاهش داده و تا 8 ساعت میزان چربی پوست را کنترل می‌کند. این پرایمر پوست را نرم و صاف کرده و آن را برای آرایش آماده می‌کند، بعلاوه به منافذ پوستی نچسبیده و بافتی صاف و یکدست و ضدآب خواهد داشت. پرایمر اسمش باکس (smashbox) ضد خشونت علیه حیوانات می‌باشد. این محصول برنده بهترین محصول آرایشی Allure نیز هست. بعلاوه برای همه افراد با هر نوع پوستی که دارند مناسب است اما برای پوست‌های مختلط و چرب بیشترین کارآیی را دارد. از آن می‌توان همراه با کرم‌پودرهای مایع و کرمی استفاده نمود. همچنین ضدحساسیت بوده و توسط متخصصان پوست و چشم مورد تست و تأیید قرار گرفته است. نکته مهم دیگر این است که فاقد پارابن، فتالات و همینطور فاقد رایحه است.

پرایمر نیکس منافذ باز

NYX-PROFFESSIONAL-MAKEUP-Pore-Filler-Primer-min

پرایمر پور فیلر نیکس فاقد چربی و تالک بوده و حاوی ویتامین E می‌باشد. این پرایمر ظاهر منافذ پوست را کاهش داده و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند. با کمک این پرایمر خود را برای داشتن آرایشی صاف و یکدست آماده کنید، همچنین اگر پوست چربی دارید کمک می‌کند تا پوستتان مات شود. فرمولاسیون ابریشمی و صاف این پرایمر قبل از استفاده از کرم‌پودر، کانسیلر یا پودرهای آرایشی، منافذ را پوشانده و پوستی یکدست برایتان به ارمغان می‌آورد. این محصول هم مثل سایر محصولات نیکس ضد خشونت علیه حیوانات و وگان می‌باشند. پرایمر نیکس می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده قبل از کرم پودر یا سایر محصولات آرایشی است.

پرایمر گرلن طلا

Guerlain-L’OR-Radiance-Concentrate-with-Pure-Gold-min

این پرایمر حاوی ماده‌ای منسجم است که حاوی ذره‌های طلای 24 عیار است. این پرایمر خطوط عمیق پوستی را به خوبی پوشانده و پوست را کمی سفت و کشیده می‌کند. پرایمر طلای گرلن قبل از استفاده از محصولات آرایشی، پایانی صاف و یکدست به پوست می‌دهد. این ژل کمک می‌کند تا رنگ پوست اصلاح شده و ماندگاری آرایش به میزان زیادی افزایش پیدا کند. بعلاوه پوست را به خوبی آبرسانی کرده و در نهایت جلوه جذابی به آن می‌دهد. مثل بسیاری از جواهرات لوکس و زیبا، این پرایمر هم از تکه‌هایی بسیار براق و منعکس کننده نور ساخته شده و در نهایت جلوه‌ای ساتنی و زیبا به آن می‌دهد. این محصول رایحه گلی و ملایمی داشته و بوی فوق‌العاده دلپذیری دارد. پرایمر Guerlain برای پوست‌هایی که دچار پیری شده‌اند بسیار مناسب است و هنگام استفاده روی پوست، به حالت مایع برمی‌گردد.

پرایمر میکاپ فوراور

MAKE-UP-FOR-EVER-STEP-1-Skin-Equalizer-Primer.-min

این پرایمر خیلی سریع روی سطح پوست خشک می‌شود و در نهایت پایان ماتی روی پوست ایجاد می‌کند. پرایمر میکاپ فوراور سطح پوست را صاف و یکدست کرده و با رنگ‌های متنوعی که دارد به تصحیح رنگ پوست نیز می‌پردازد. اگر پوست چربی دارید که چربی اضافه آن اجازه نمی‌دهد که آرایش صاف و یکدستی را امتحان کنید و همچنین ماندگاری آرایشتان بالاتر رود، پرایمر میکاپ فوراور بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این پرایمر به خوبی منافذ پوستی را پوشانده و چین و چروک‌ها را محو می‌کند. از دیگر ویژگی‌های منحصربفردی که این پرایمر دارد این است که با آبرسانی به پوست، جلوه‌ای بشاش و درخشان به پوست می‌بخشد. هر یک از رنگ‌های آن هم کاربرد خاص و منحصر بفرد خود را دارد. برای مثال رنگ صورتی برای زردی در پوست‌های خیلی روشن، رنگ آبی برای پوشاندن سرخی در پوست‌های روشن و … .

2 thoughts on “پرفروش‌ترین پرایمرها در جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *