پودر فیکس چیست؟

پودر فیکس چیست؟ یک فرمول کنترل کننده روغن که پوشش طبیعی مات را ارائه می دهد.   می توان برای فیکس آرایش نیز استفاده کرد، اگر می خواهید کرم پودر را در جای خود قرار دهید، به آرامی استفاده کنید. استفاده از آن به تنهایی به عنوان پایه نیز عالی است. به راحتی مخلوط می شود و پوشانندگی عالی دارد و می توانید آن را با اسپری فیکس تنظیم کنید.

پودر فیکس اصل

دلیل استفاده از پودر فیکس

ست کردن پودر یک مرحله “نامرئی” در روتین آرایش شما است که به معنای واقعی کلمه آرایش را روی پوست شما قرار می دهد. “تنظیم” آرایش شما اساساً به این معنی است که همه چیز را تا زمانی که ممکن است بی عیب و نقص نگه می دارد. در پشت و زیر چشم و همچنین روی کرم پودر کاربرد دارد. این پودر را می توان در انواع رنگی و بی رنگ خریداری کرد. از مزایای پودر فیکس می توان به ضد آب شدن آرایش و ماندگاری بالای آن اشاره کرد. پودر فیکسی مرغوب و خوب است که دارای ذرات بسیار ریز باشد.چون که به خوبی روی آرایش نشسته و یک دست می شود.

آیا بعد از فونداسیون استفاده از پودر فیکس نیاز است؟

بهتر است بعد از سایر محصولات زیبایی خود مانند کانسیلر و کرم پودر از پودر استفاده کنید. برای تنظیم آرایش کاربرد دارد. مورد استفاده پودر فیکس در آرایش صورت ماندگاری بیشتر میکاپ و ظاهری بی عیب و نقص می باشد. جالب است بدانید که این کار نهایتا 30 ثانیه به طول می انجامد. ، بعد از استفاده پودر فیکس، نگران ریزش آرایش یا تجدید دوباره آن نباشید. به اصطلاح به استفاده از پودر فیکس، بیک کردن هم گفته می شود.

نحوه استفاده از پودر فیکس

پودر فیکس ها نیاز به یک محصول مایع برای چسبیدن به آن دارد. بنابر این باید در اولین مرحله از کرم پودر یا کانسیلر های متناسب با پوست خود استفاده نمایید. پس از زیر سازی و زمینه سازی پوست خود آن را به خوبی فید کنید. بعد از آن براش یا بیوتی بلندر خود را به پودر آغشته کرده و لایه نازکی را به صورت ضربه ای روی اجزای صورت بکار ببرید. فرصت دهید پودر فیکس حدود 5 الی 10 دقیقه روی پوست صورت بماند. بعد آن را با استفاده از براش پرمو به خوبی فید کنید.

پودر فیکس چیست

 بخش هایی از چهره که به پودر فیکس نیاز دارد

پودر فیکس بی رنگ

ناحیه زیر چشم که معمولا پس از گذشت زمان خط می افتد و درصد احتمال ریختن پودر سایه و ریمل روی آن زیاد است
زیر خط گونه نیز مهم است. چرا که امکان نمایان و مشخص شدن کانتور را افزایش می دهد
نواحی پیشانی و بینی که با کنترل چربی از برق افتادن آن جلوگیری می کنند
قسمت چانه
خط خنده

ممکن است برایتان سوال باشد که پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس:
اسپری فیکس روی تمام صورت شما استفاده میشود اما پودر فیکس را روی قسمت هایی که میخواهید استفاده می کنید و کاملا روی آن کنترل دارید . پودر فیکس باید در طول میکاپ استفاده شود، در حالی که اسپری باید بعد از پایان آرایش استفاده شود. پودر فیکس باید بعد از این که کار زیرسازی پوست تان به اتمام رسید، استفاده شود . در این مرحله پودر فیکس کمک می کند که لایه بیشتری روی پوست اضافه شود و مقاومت زیرسازی و کرم پودر را افزایش می دهد . به این ترتیب پوست صورت شما مات بوده و حالت شاینی و براق کمتری دارد . اسپری فیکس در آخرین مرحله از میکاپ استفاده می شود تا به صورت ساده کار آرایش تان را تمام کند و ماندگاری آن را افزایش دهد.

پودر فیکس رنگی بهتر است یا بی رنگ

پودر فیکس بی رنگ یک پودر سفید است و بدون رنگدانه یا پوشش روی صورت اعمال می شود. پودرهای فیکس شفاف بی رنگ هستند و برای روشن کردن، مات کردن و جذب روغن استفاده می شوند. به دلیل خاصیت روشن کنندگی، بهترین نواحی روی صورت برای استفاده از پودر فیکس بی رنگ: زیر چشم، اطراف بینی و مرکز چانه است.

استفاده از پودر فیکس رنگی

پودر فیکس رنگی برای اصلاح تناژ و قرمزی و پوشش بیشتر پوست استفاده می شود. هنگام استفاده از پودرهای رنگی، بهتر است از پودری استفاده کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. اگر شما فردی با رنگ پوست تیره‌ هستید و به دنبال این هستید که نقاط بالای صورت خود را با پودرفيكس روشن کنید، از رنگ زرد یا رنگ خنثی مانند نارنجی استفاده کنید زیرا به رنگ‌های عمیق‌ پوست، اثر روشن‌کنندگی متعادل‌ تری می‌دهد. و از پودری استفاده کنید که با رنگ پوست اطراف گونه‌ها همخوانی داشته باشد تا چهره را حجیم تر کند.

پودر فیکس برای چی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *