چهره جدید تبلیغاتی برند استی لودر

چهره جدید تبلیغاتی برند استی لودر

کمپانی استی لودر یک مدل چینی با نام Fei Fei Sun را بعنوان چهره تبلیغاتی محصولاتش منصوب کرده است. بدون شک با امید به موقعیت وی در شبکه های اجتماعی این قرارداد بسته شده است. سان حدود 5 میلیون فالور در شبکه های اجتماعی Instagram و Weibo دارد. استی لودر در کمپین جدید تبلیغاتی خود از نشان وی استفاده کرد.

Stephane de La Faverie رئیس جهانی برند استی لادر گفت:” ما به فی فی بابت ورود به برند استی لودر خوش آمد می گوئیم. او به واقع زیبایی جهانی و مدرن داشته و توجه دنیای مد و زیبایی را به خود جلب کرده است. ما اطمینان داریم که او میتواند کمک بزرگی به اتصال برند ما و بانوان هموطن خویش و همچنین کل دنیا باشد.”

او اولین چهره تبلیغاتی چینی است که تصویرش روی مجله وگ به چاپ رسید. سان حضور قوی در دنیای مد و کمپین های تبلیغاتی Louis VuittonوPradaو Ralph Laurenو Calvin Klein Jeans, and Valentino داشته است.

درباره Fei Fei Sun

سان در 20 مارچ 1989 بدنیا آمده و در نیویورگ زندگی می کند. قد وی 1.79 سانتی متر است.  او در سال 2008 وارد دنیای مدلینگ شد و در Elite Model شرکت کرد که یکی از معتبرترین مسابقات مدلها در جهان است. او در چین برنده مسابقه شد و سومین جایزه در سطح بین المللی را از آن خود کرد. در دسامبر 2009 در شوی مد کمپانی شنل شرکت کرد. در فوریه 2010 اولین سفر خود را برای نمایشگاه مد لندن و برای Christopher Kane انجام داد. وی برای بسیاری از برندها ایفای نقش کرده و در سال 2016، Models.com وی را در 50 مدل اول برگزید و به وی نشان مخصوص اعطا کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *