تشخیص لوازم آرایش فیک از اصل

فروش محصولات آرایشی فیک چه به صورت آنلاین و چه فروش حضوری روبه افزایش است. شما با خرید محصولات آرایشی فقط پولتان را دور نمی‌ریزید. محصولات آرایشی فیک خیلی برای سلامتی مضر هستند و آسیب‌های جبران ناپذیری برای پوست ایجاد می‌کنند.

وقتی از مواد آرایشی استفاده می‌کنید، ساعت‌ها قرار است روی پوستتان بماند. بنابراین خیلی مهم است که محصولاتی که خریداری می‌کنید اصل باشند. در این مقاله قصد داریم به شما در تشخیص مححصولات فیک و تقلبی کمک کنیم.

  1. بسته‌بندی محصول را چک کنید

cosmetics packagingشما می‌توانید با نگاه کردن به بسته بندی محصولات آرایشی، ارجینال بودن محصول را تشخیص دهید. اگر نمی‌دانید که بسته‌بندی محصول ارجینال به چه شکلی است، با نگاهی به وب‌سایت سازنده محصول، اطلاعات دقیق‌تری کسب کنید. حتی اگر در رنگ، فونت، سایز و سایر مشخصات کوچکترین عدم تطابقی وجود داشته باشد، آن محصول فیک است. نشانه دیگر محصولات فیک، کیفیت پایین پلاستیک، رنگ‌های محو شده، آینه‌هایی که درست جایگذاری نشده‌اند، غلط‌های املایی و … می‌تواند باشند. بسیاری از محصولات فیک خیلی سبک هستند.

  1. از فروشنده‌های معتبر خرید خود را انجام دهید

cosmetics-storeشما باید فقط و فقط از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. چرا که این امکان وجود دارد که حتی فروشگاه‌های بزرگ هم به شما محصولات فیک بفروشند. شما می‌توانید با مشاهده وبسایت کمپانی سازنده، لیست فروشگاه‌های معتبر را تهیه کنید. یکی از فروشگاه‌های معتبر برای خرید مخصولات آریشی اصل، فروشگاه اینترنتی لیلیوم است.

  1. شماره سریال، بارکد و اطلاعات ساخت محصول را چک کنید

barcodeبا نگاهی به شماره سریال و بارکد و همینطور اطلاعات ساخت محصول، می‌توانید محصول فیک را از ارجینال تشخیص دهید. محصولات فیک همه اطلاعات را در خود ندارند و یا اینکه اطلاعات خیلی کمی را روی محصول درج می‌کنند.

  1. قبل از خرید محصول را تست کنید.testing cosmetics

اگر می‌خواهید محصول را به صورت حضوری خریداری کنید، بدون امتحان کردن تستر، خرید خود را انجام ندهید. با تست کردن محصول متوجه می‌شوید که آیا فیک است یا خیر. برای مثال رژلب ارجینال باید خیلی راحت روی پوست کشیده شود و یا ریمل اصل نباید مژه‌ها را به هم بچسابند.

  1. براش و اسفنج‌ها را چک کنید.

Kumadori-Makeup-Brushesشما با نگاهی به براش‌ها و اسفنج‌ها می‌توانید محصولات فیک و تقلبی را تشخیص دهید. کیفیت براش‌ها و اسفنج‌های فیک خیلی پایین است و در سایز، شکل و رنگ خیلی متفاوت از محصولات ارجینال هستند.

  1. به بو و غلظت محصول توجه کنید

5-tricks-to-avoid-getting-lipstick-on-your-teethمحصولات آرایشی فیک را می‌توانید از طریق رایحه و غلظتشان تشخیص داد. اگر محصولی بوی خیلی بدی داشت، احتمالا تقلبی است. محصولات ارجینال بخصوص وقتی مات هستند، مواد عجیب و غریب و نامناسبی در خود ندارند که بوی بد بدهند. محصولات کرمی باید بافت یکدستی داشته باشند و ناخالصی نداشته باشند.

  1. قبل از خرید به نظرات محصول و ارزیابی فروشنده توجه کنید.

اگر می‌خواهید محصولات آرایشی را آنلاین خریداری کنید، حتما به بخش نظرات محصول و ارزیابی فروشنده توجه کنید. به این دلیل که میزان فروش محصولات فیک به صورت آنلاین بیشتر شده است. با نگاهی به نظراتی که خریداران در مورد محصول داده‌اند، می‌توانید متوجه شوید که آیا محصول فیک است یا ارجینال. اگر نظرات محصول خیلی ضعیف بود، از خرید اجتناب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *