پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2018

بررسی پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2018

در فروشگاه لوازم آرایشی و عطر لیلیوم مجموعه ای از برترین برندهای آرایشی و عطر گرد آوری شده است. تنوع کرم پودرهای فروشگاه لیلیوم به بیش از 100 مدل رسیده است. در این مقاله به پرفروش ترین کرم پودرهای سال 2018 در سایت لیلیوم Liliyome اشاره می کنیم:

کرم پودر استی لادر دابل ویر

Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup این کرم پودر علی رغم قیمتی که دارد، توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. از مصرف کنندگان خانگی تا میکاپ آرتیست ها و سالن های آرایشی از کرم پودر استی لودر استقبال کرده اند.

کرم-پودر-استی-لودر

بررسی کرم پودر استی لادر دابل ویر

کرم پودر استی لادر بسیار سبک بوده و فاقد چربی می باشد. پوشش نسبتاً کاملی دارد و می تواند عیوب و لک صورت را پنهان کند. دوام و ماندگاری آن حدود 24 ساعت بوده و در طول روز به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داشت.تست و تایید شده توسط پزشکان می باشد. ظاهری کاملاً طبیعی و مات به پوست بخشیده و نسبت به رطوبت و تعرق مقاوم می باشد. کرم پودر Estee Lauder به کسانی که دارای پوست چرب می باشند توصیه می شود. این محصول دارای SPF10 می باشد که می تواند از پوست در مقابل اشعه آفتاب محافظت کند. کرم پودر استی لادر Double Wear فاقد پمپ می باشد و برای استفاده از آن بایستی پمپ بصورت جداگانه تهیه شود. البته برای استفاده از این کرم پودر و محصولات مشابه فاقد پمپ می توان از بلندر یا اسپنج و براش های آرایشی نیز استفاده کرد. قیمت-کرم-پودر-استی-لودر-دابل-ویر قیمت کرم پودر استی لادر اصل در سایت Estee Lauder به مبلغ 42 دلار آمریکا می باشد. یکی دیگر از ویژگیهای کرم پودر استی لادر تنوع در رنگ بندی آن است. به همین دلیل متناسب با هر پوستی می باشد. رنگ انواع کرم پودر استی لودر به سه دسته تقسیم می شود: رنگهای گروه C – رنگهای گروه N – رنگهای گروه W گروه C رنگهای دارای تناژ هلویی صورتی هستند. گروه N رنگهای نرمال و طبیعی هستند. گروه W رنگهای گرم هستند. برخی رنگهای کرم پودر دابل ور استی لادر بشرح زیر می باشند: رنگهای-کرم-پودر-استی-لودر کرم پودر استی لادر شماره 2c2 کرم پودر استی لودر شماره 2w2 کرم پودر استی لادر 2n1 کرم پودر استی لودر 2c1 کرم پودر استی لودر 2c3 کرم پودر استی لودر 1w2

کرم پودر مک استودیوفیکس

MAC Studio Fix Fluid SPF15 Foundation مک یکی از برندهای شناخته شده و پرآوازه در دنیاست. یکی از محصولات اصلی و مشهور این کمپانی، کرم پودر Studio Fix می باشد. محصولات آرایشی Mac تنوع بسیاری دارد که از آن جمله می توان به محصولاتی همچون رژلب مایع و جامد، زیرساز مک، فیکساتور مایع و پودری و اسپری، کانسیلر و هایلایتر و….

کرم-پودر-مک

بررسی کرم پودر مک استودیوفیکس

کرم پودر مک studio fix دارای دوام 24 ساعته بوده و کمک می کند که منافذ باز کوچکتر شده و لک و عیوب پوست را پوشش می دهد و همین باعث میشود که پوست صاف، بی عیب و نقص و جذاب به نظر برسد. به راحتی قابل استفاده است و خیلی سریع روی پوست می نشیند. کرم پودر مک برای پوست چرب انتخاب مناسبی است. کرم پودر مک بدون پمپ فروخته می شود و پمپ کرم پودر بصورت جداگانه عرضه می گردد. در تصویر بالا نمونه ای از کرم پودر مک بهمراه پمپ آن دیده می شود. خرید کرم پودر مک اصل یکی از دغه دغه های دوستداران محصولات Mac می باشد. بدلیل نمونه های چینی و غیر اصل زیادی که از کرم پودرمک در بازار وجود دارد، مشتریان کرم پودر مک اصل در تردید هستند. خیلی اوقات نمونه های غیراصل با تشابه زیادی تولید می شوند و تنها برای متخصصان این امر قابل تشخیص هستند. البته کمپانی مک هم نسبت به این قضیه واقف بوده و همیشه تغییراتی در ظاهر محصولات ایجاد می کند تا سودجویان نتوانند بازار را به دست بگیرند. در سال 2019 بسته بندی کلیه محصولات مک تغییر کرده است. در تصویر زیر باکس کرم پودر مک  2019 را ملاحظه می کنید که روی آن شماره رنگ محصول بزرگ نوشته شده است. حتی رنگ نوشته آن نیز به رنگ محصول داخل جعبه می باشد. این طراحی زیبا و جدید محصولات آرایشی مک 2019 در انواع تولیدات مک دیده می شود. کرم-پودر-مک-استودیوفیکس انتخاب رنگ کرم پودر مک استودیو فیکس بر اساس حروف موجود در کد رنگها: سری رنگهای C- “سرد” = مناسب برای پوست زرد طلایی کرم پودر مک nc – “خنثی سرد” = مناسب برای پوست بژ طلایی سری رنگهای N- “خنثی” = پوست بژ کرم پودر مک nw- “خنثی گرم” = مناسب برای پوست بژ مایل به صورتی سری رنگهای W- “گرم” = مناسب برای پوست مایل به صورتی برخی رنگهای پرفروش این محصول در ایران: کرم پودر مک nc15 کرم پودر مک nc20 کرم پودر مک nc25 کرم پودر مک nw15 کرم پودر مک nw20

کرم پودر درماکول میکاپ کاور

Dermacol Make Up Cover یکی از پرفروش ترین کرم پودرهای برند درماکول می باشد که بدلیل پوشش بسیار بالایی که دارد به کرم گریم درماکول نیز مشهور است.

کرم-پودر-درماکول

بررسی کرم پودر درماکول میکاپ کاور

کرم پودر درماکول اصل فاقد مواد نگهدارنده می باشد و قادر است همه عیوب و لکه های پوست را پوشش دهد. برخی محصولات درماکول دارای نمونه های تقلبی و غیراصل زیادی هست که در هنگام خرید بایستی دقت شود. قابل استفاده جهت پوشاندن تیرگیهای زیر چشم می باشد. از دیگر کاربردهای کرم درماکول ، پوشاندن جای تتو و خالکوبی و حتی کبودیهای بعد از عمل روی بدن می باشد. کرم پودر درماکول ضدآب و ضد حساسیت می باشد. کمپانی Dermacol در جمهوری چک واقع شده که مجوز آن در سال ۱۹۶۹ به هالیوود فروخته شد. افتخار این کمپانی است که گریم و زیبایی بسیاری از بازیگران هالیوود مدیون درماکول بوده است. بسیاری از مشتریان بر اساس شنیده ها این سوال در ذهنشان هست که کرم پودر درماکول چطوره؟  برای پاسخ به این سوال مقاله ای در سایت درج شده که به جزئیات بیشتری از این کرم پودر پرداخته شده است. قیمت-کرم-پودر-درماکول-اصل خريد كرم درماكول برای بسیاری از طرفداران این محصول سخت است چرا که نمونه های تقلبی و غیر اصل زیادی در بازار وجود دارد که گاهاً تشخیص آنها برای افراد عادی سخت است.در فروشگاه لیلیوم کرم پودر درماکول قیمت مناسبی داشته و با اطمینان از اصالت کالا قابل خریداری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *