براشهای آرایشی مک

براشهای آرایشی مک : کمپانی مک اعلام کرده است که جنس براشهای آرایشی خود را از موی حیوانات به الیاف مصنوعی تغییر داده است. این اقدام مک بر اساس قانون عدم ظلم و خشونت علیه حیوانات انجام شده است. این برند مشهور آرایشی همچنین اعلام کرده که این تغییرات در براشهای جدید، از کیفیت آنها نسبت به قبل نکاسته است.

مک گفته که براشهای ما صد در صد از الیاف مصنوعی بوده و از آخرین تکنولوژی برای عملکرد بهتر آنها در تولید استفاده می شود. براشهای تولیدی از این مجموعه شماره های 125 و 161 و 139 می باشد . همچنین براشهای جدید چشم به شماره های 240S و 268S نیز در این لاین تولید می شود.

بسیاری از مصرف کنندگان براشهای مک در ویدئوها و کامنت های شبکه های اجتماعی، ابراز نگرانی خود را از اینکه آیا تولیدات جدید باکیفیت قبلی هست یا خیر اعلام کرده اند و بسیاری دیگر گفته اند که کیفیت سری جدید براشها اگر بهتر از سری قبل نباشد قطعاً مشابه آنها خواهد بود.

درباره براشهای مک

Dominic Skinner از هنرمندان این کمپانی درمورد لاین جدید در اینستاگرام صحبت کرده است. وی اظهار کرده که ” بدون شک قول می دهم که در بسیاری موارد نه تنها قلم موها به نرمی سری های قبلی هستند بلکه در برخی موارد حتی نرم تر از قبل نیز شده اند و براشها حتی شکل بهتری نیز دارند. هیچگونه نگرانی نداشته باشید! کیفیت همچنان مثل قبل هست اگر حتی بهتر نباشد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *