اچ اند ام هم به تولید عطر پرداخت

اچ اند ام هم به تولید عطر پرداخت

اچ اند ام مجموعه عطر جدید خود را با همکاری خانه عطر سوئیسیِ ژیوودا روانه بازار می­کند. خرده فروش محصولات  H&M که دارای فروشگاهی دریکی از خیابان­های اصلی بود و در عرصه پوشاک و لوازم خانگی حرف زیادی برای گفتن داشت، کار خود را با عرضه محصولات زیبایی گسترش داد.

این مجموعه که شامل 700 محصول بود، از محصولات آرایشی و مو گرفته تا عطر و محصولات مراقبت از بدن، تا به حال بهترین معامله را با علاقمندان به محصولات زیبایی داشته است. به اندازه ای که اکنون غول صنعت مد، به یکی از رهبران خانه­ های عطر جهان پیوسته و می­ خواهند مجموعه ای از رایحه­ های 25 برند جدید را ایجاد کنند.

بهترین عطرهای جایگزین

«قفسه عطرها» که در همکاری با Givaudan تولید شد، توسط یک تیم داخلی H&M  و عطرساز Olivier Pescheux –عطرساز معروف و برنده جایزه جهانی- و Nisrine Grillie –ستاره جوان در جهان عطرسازی- طرح ­ریزی شد.

Pescheux می­گوید: «ما روی کیفیت بالای ترکیبات عطر تأکید زیادی داشتیم، از عطرهای تک نتی تا ترکیبات مدرن و عطرهای جذاب­تری که منشأ عناصر اصلی را به خوبی نشان می­داد.»

«برای من باعث افتخار بود که با H&M  همکاری داشته باشم و برای تولید این مجموعه هیجان­ انگیز در کنار همکارم Nisrine Grillie باشم.»

اگر بخواهیم این مجموعه را بر اساس رایحه­ های مختلفش دسته بندی کنیم، باید آن را به سه گروه مجزا تقسیم کنیم: تک ­نت­ها، رؤیایی­ها و اسانس ­ها.

تک­ نت­ها از 10 رایحه مختلف تشکیل شده ­اند که حول محور یک تک­ نت مثل وانیل، شکلات یا یوزو هستند، در حالی که رؤیایی­ها هم در ادوتویلت­ها و هم در اسپری­های بدن، 10 عطر ترکیبی مختلف هستند که یادآور داستانی می­شوند یا حسی مثل سبکبالی در انسان ایجاد می­ کنند، گویی ستاره­ ها در بالای ابرها به پرواز درخواهند آمد.

در نهایت، 5 عطر متفاوت که جذاب­تر و پیچیده ­تر هستند ارائه می شود؛

اسانس­­ها: هر یک از این عطرها حول یک جزء کلیدی با بهترین کیفیت طراحی شده­ اند، اجزایی چون چوب صندل، نعناع هندی یا گل رز و هم به عنوان ادوپرفیوم و هم به عنوان عطر روغنی غلتاندنی در سایز جیبی به بازار آمده ­اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *